Het is alweer een weekje te laat. Maar er is in iedergeval veel geproduceerd en onderzocht. Als voornaamste onderwerp: hype graphs. Waar onder loop ‘wordt genomen’ welke producten de consument bezig hebben gehouden. Door van 1972 – 2019 gekeken te hebben. Heb ik 8 jaartallen uitgekozen. Hieronder is een voorbeeld van 2019.
Culturomics – The application of high-throughput data collection and analysis to the study of human culture.
Levit, R. (2019). Design Will Save The World: On Bruce Mau’s Massive Change and the Mediatization of Culture. Academia. https://www.academia.edu/9597573/Design_Will_Save_The_World_On_Bruce_Maus_Massive_Change_and_the_Mediatization_of_Culture
Evanston, L, (2018). BRUCE MAU’S. MASSIVE CHANGE NETWORK. https://www.massivechangenetwork.com/offerings
Q&A: Eleven questions for Bruce Mau. (2020, 29 juni). Bruce Mau Studio. https://brucemaustudio.com/press/qa-eleven-questions-for-bruce-mau/
Een gedachte over “Week 3: de mens, kleur en informatie op highs en lows”
Je hebt veel onderzoek gedaan, lekker bezig! Tip: Misschien kun je ook naar verslaving kijken?
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.Ok
Je hebt veel onderzoek gedaan, lekker bezig! Tip: Misschien kun je ook naar verslaving kijken?