Draft research proposal

Inleiding

Tegenwoordig is er overal om ons heen reclame te vinden. Niet alleen offline maar ook online. Veel mensen hebben het niet eens meer in de gaten. Het doel van deze reclame is de consumptie en conversie te verhogen. Mensen kopen spullen die ze eigenlijk niet nodig hebben. Maar daarnaast kan reclame ook het zelfbeeld van mensen beïnvloeden. 

Relevantie 

Dit onderzoek is eigenlijk relevant voor onze hele maatschappij. Een gemiddelde Nederlander ziet ongeveer 5.000 reclame boodschappen per dag. 

Context

Dit onderzoek gaat over de invloed van reclame op onze maatschappij.

Methode

Ik ga beginnen met een best-practice onderzoek naar andere kunstenaars die op dit onderwerp hebben ingespeeld.

Verwachte resultaat

Ik verwacht dat ik een ervaring ga creëren van een wereld zonder reclame, dit zou bijvoorbeeld een online platform kunnen zijn. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *